största infektionen efter navelpiercing

hejsan allesammans :)

det är såhär att jag har fått största infektionen efter " navelpiercingen " så jag har blivit tvungen att ta ut den :(
fast det är ju nästan inget att bry sig om just nu om det ser fult ut eller inte huvudsaken är väll ändå att det blir bra för det kliar som fan, svider och allting. känns lite som om jag kommer dö ... ♥
aja får ta och kolla upp detdär med infektionen imorgon så får vi väll se om jag måste gå till doktorn eller inte.
men orkar inte blogga mer nu funderar på att gå och lägga mig redan nu. jajaja.. bjuder på en grymt gullig låt av en grymt gullig kille .
puss och hej vi hörs väll imorgon eller något .

COMMENTS
Postat av: GRAND MA!!

Var nu rädd om din lilla navel Jullan!!! <3

2012-01-30 @ 23:28:32
Postat av: martina

hej, allt bra? :)

2012-01-31 @ 19:57:19
skriv in din bloggadress här: http://martinaolsson.myshowroom.se



skriv in ditt vackra namn
kom ihåg mig

din e-postadress (publiceras ej)

din egna lilla blogg

vad har du på hjärtat ?

trackback
RSS 2.0