ANGÅENDE NEJVELPERSINGEN '

för er som undrar varför jag inte kommer kunna ha navelpiercing mer är för att jag har gjort navelpiercingen " hemma " eller vad man ska säga inte oss en riktig alltså och det hade tydligen blivit ett för djupt hål där navelpiercingen sen skulle in så jag fick största infektionen ( blod puckel under naveln med andra ord ) så jag var tvungen att gå till doktorn med detdär sen var jag tvungen att ta ut navelpiercingen och låta allt växa igen :(
så nu istället är det värsta märket efter navelpiercingen och det är ju inte så himla fint ..
och jag kan inte ta navelpiercing igen inte ens oss en riktig, fattar inte riktigt varför men det lär ju bli as tjockt ..

ungefär sådär ser det ut just nu och det är ju inte speciellt snyggt ...... :(


COMMENTS
Postat av: Melissa Lavali - Foto, ADD & Vikt

Svar:

ärret kommer ju bli bättre. Jag har själv ett 13 cm långt längst magen och det tänker inte ens folk på :) Har också ett piercings ärr i ögonbrynet men det syns inte alls, så oroa dig inte för att de ser hemskt ut nu :)

2012-02-10 @ 22:18:03
skriv in din bloggadress här: http://lavali.blogg.se/
Postat av: Alexandra

hoppas att det ser bättre ut i sommar ! <3

2012-02-11 @ 11:55:23
skriv in din bloggadress här: http://photobyalexandraa.blogg.se/



skriv in ditt vackra namn
kom ihåg mig

din e-postadress (publiceras ej)

din egna lilla blogg

vad har du på hjärtat ?

trackback
RSS 2.0