dåligt bloggande

jag vet. men det har vart fullt upp i thiiiink för asså kolla ...

igår var jag, lilja & mamma och bada tillsammans med angelica & alba i nyköpings badhus, det var rätt myysigt
asså det hände inget speciellt, alba hade aldrig varit där förut och jag träffa några från klassen/skolan ...
och idag iallafall så har jag, lilja, mamma, retardet anders & felicia varit och kollat på bio, mästerkatten i stövlarna den var ganska rolig fast det roligaste var ju att det var 3D, hehhehe .

Åååå ! gud vad jag älskar ögonen :')

COMMENTS
Postat av: Nathalie Nyrén

Sent svar (har haft bloggpaus): Tack så mycket sötnos!

2012-02-06 @ 21:28:51
skriv in din bloggadress här: http://nathalienyren.se



skriv in ditt vackra namn
kom ihåg mig

din e-postadress (publiceras ej)

din egna lilla blogg

vad har du på hjärtat ?

trackback
RSS 2.0