SVAR PÅ FRÅGESTUND !

1. vem är din allra bästa vän just nu ?

svar: Maja, fast vi är inte lika mycket med varandra sen hon har bytt skola :(


2. vad är det värsta du har gjort i hela ditt liv ?

svar: Eh.. oj.. det värsta jag har gjort i mitt liv är att ha tagit navelpiercing även fast jag inte fick för mamma eller pappa !

3. pinsammaste du gjort i ditt liv ?

svar: Det pinsammaste jag har gjort i mitt liv var en gång när jag och min familj skulle gå och kolla på min lillasysters dans uppvisning och alla människor gick på rad in för att välja stolar och sånt och då skulle jag typ tränga mig före en gammal tant och så råka jag typ fälla henne så hon ramla ner i sin stol, HAHAHHAHA sjuuukt pinsamt.. :p


4. vilken*  är din favoritfärg ? 

svar: Min favoritfärg är faktiskt fortförande ljusrosa :) 



5. vad söker du hos en kille ? 

svar: Jag söker en kille som är sjukt snäll, har sjukt fina ögon, fin mage osvosv ;) 


6. vem var den senaste du var tillsammans med ? 

svar: Den senaste jag var tillsammans med som verkligen var " seriöst " är nog Erik, vi var iallafall tillsammans längre än en månad.. slå den ! ;)


7. kan du ge mig en godis ? :)

svar: Haha.. njeeee ;)



8. kan vi träffas snart ? :)

svar: Men självklart ! säg bara till när du har tid och lust !



9. gillaru nån ?

svar: BIG NOOO.. nemen asso om du syftar på någon kille så nej faktiskt inte..



10. hur gammal är du ?

svar: Jag är 13 år gammal och fyller 14 i juli


11. hur länge har du bloggat ?

svar: ojojoj.. jag skaffa min första blogg när jag var kring 11 år gammal sen har jag skaffat ny efter ny... så man kan säga att jag har bloggat i cirka 2 år.

12. vilken är din högsta önskan ?

svar: min högsta önskan just nu är att jag helt plötsligt har en fräsch navelpiercing, och att jag helt plötsligt bara var rik, och sen att jag fick köpa en hund hemma oss pappa.

13. erkänn att du älskar mig mest i hela världen ?

svar: ja men självklart !



jaja det var allt nu ska jag sova puss o hej !






COMMENTS



skriv in ditt vackra namn
kom ihåg mig

din e-postadress (publiceras ej)

din egna lilla blogg

vad har du på hjärtat ?

trackback
RSS 2.0