skola somvanligt

idag var jag i skolan som vanligt, eller som vanligt vet jag inte riktigt.. med tanken på att både felicia och elsa var sjuka så jag var istället med några tjejer med namnen carolin, sabina och ellen ! ja annars har det inte hänt något speciellt idag ? jag träffa maja en stund efter skolan sen tog jag bussen hem direkt hem liksom och nu sitter jag här och har precis duschat och gör absolut ingenting mer en att kolla facebook, men det är ju jätte kul..
ni får ha det så bra så hörs vi puss and bye !


COMMENTS
Postat av: Kalle Hedin

sv; Vad roligt att du är med och tävlar om att bli dagens blogg ;) kom ihåg att chansen att du vinner blir mycket större om du gör ett inlägg i din blogg om tävlingen ;) men det är inget måste :) hoppas allt är bra med dig :)

2012-01-24 @ 19:38:14
skriv in din bloggadress här: http://kallehedin.blogg.se/
Postat av: Kalle Hedin

sv; Vad roligt att du är med och tävlar om att bli dagens blogg ;) kom ihåg att chansen att du vinner blir mycket större om du gör ett inlägg i din blogg om tävlingen ;) men det är inget måste :) hoppas allt är bra med dig :)

2012-01-24 @ 19:38:40
skriv in din bloggadress här: http://kallehedin.blogg.se/
Postat av: farmor

hoppas att du mår bra och att syster Felicia snart piggnar till och även Elsa såklart.......kram från farmors-gumman

2012-01-24 @ 21:51:23
Postat av: Anonym

Önskar dej en bra onsdagsskoldag musungen!!!

2012-01-24 @ 22:52:17
Postat av: Lina

Skolan, Skolan, Skolan.... Ge mig sommarlov:O

2012-01-26 @ 19:30:02
skriv in din bloggadress här: http://linalejdebos.blogg.se/



skriv in ditt vackra namn
kom ihåg mig

din e-postadress (publiceras ej)

din egna lilla blogg

vad har du på hjärtat ?

trackback
RSS 2.0